Prowadzenie sklepu internetowego

Rynek e-commerce jest warty w Polsce około 40 miliardów złotych, a operuje na nim prawie 20 tysięcy sklepów (dane Bisnode, 2017). Chcesz zgarnąć kawałek tego tortu dla siebie? Szczególnie w początkowej i średniej fazie rozwoju jesteśmy gotowi służyć Ci jako dział IT oraz reklamy. Prowadzenie sklepu internetowego od tej strony znamy od podszewki. Jesteśmy tu żeby Ci pomóc!

Po pierwsze – sklep i platforma do sprzedaży

Aby zająć się prowadzeniem sklepu internetowego, potrzebujesz platformy- silnika. Programu, który w uproszczeniu, będzie pokazywał klientom produkty, zbierał od nich zamówienia i przekazywał je Tobie. Dodatkowych funkcjonalności jest tyle, że zebranie ich w jednym tekście, skutkowałoby listą na kilka stron. Najważniejsze z nich to:

  • automatyczne generowanie i wysyłka faktur,
  • kontrola stanu magazynowego,
  • automatyczne zamawianie kuriera i generowanie listów przewozowych,
  • import produktów z list w formacie MS Excel,
  • przyjmowanie płatności elektronicznych,
  • …i wiele innych

Posiadamy kilka propozycji zarówno dla małych, początkujących sklepów, jak i dla większych graczy. Zadzwoń lub napisz- doradzimy!

Co ważne- sklep musi być przejrzysty i wygodny w obsłudze– zarówno dla klienta jak i dla Ciebie. Źle działający sklep może skutkować porzuconymi koszykami i niedokończonymi transakcjami. Będziemy też dla Ciebie dbać o oprogramowanie sklepu, na bieżąco prowadząc jego konserwację, aktualizacje i kopie zapasowe. To dane Twoich klientów. Musimy je chronić.

Po drugie – porównywarki cenowe

porownywarki cenowe- logotypy- prowadzenie sklepu internetowego OptiKomp

Klient szukający ofert konkretnego produktu w internecie jest generalnie wrażliwy na cenę. Szuka w porównywarkach cenowych i innych, podobnych narzędziach. Warto tutaj być! Jeśli zdecydujesz się na ten krok- zintegrujemy Twój sklep z Ceneo.pl, Nokaut.pl, Skąpiec.pl i Zakupami Google (Google Merchant Center). Dzięki temu porównywarki automatycznie będą otrzymywały z Twojego sklepu zawsze aktualną listę dostępnych produktów wraz z cenami.

Po trzecie – marketing internetowy

Możliwości są tutaj praktycznie nieograniczone. Od integracji Google Merchant Center z Google Adwords, pozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach (SEO), poprzez unikalne opisy produktów i odpowiadanie na potrzeby klientów, przez działania w mediach społecznościowych (Facebook Marketplace), kończąc na komunikacji z klientami dzięki mailingom reklamowym.

Po czwarte – monitorowanie efektów prowadzonych działań

Świadome prowadzenie sklepu internetowego nie kończy się na jego założeniu i ustawieniu kampanii. Wszystkie działania reklamowe kosztują. Trzeba więc na bieżąco kalkulować koszty i efektywność tych działań. Czy wysyłka ostatnich mailingów wpłynęła na sprzedaż? Czy nakłady na reklamę znajdują odzwierciedlenie w ilości zamówień, czy tylko odwiedzin Twojej witryny? Specjalnie dla Ciebie będziemy to monitorować i raportować.

Pozwól sobie pomóc! Odezwij się do nas i zacznijmy razem działać!