Twoja pozycja w Google

Masz już swoją nową stronę internetową? Jest piękna, zawiera Twoją ofertę, ale jej pozycja w Google jest niezadowalająca? Gorzej? Nie wyświetla się wcale? To bardzo częsty problem, ale na szczęście można sobie z nim poradzić. W końcu Twoja konkurencja już dała radę!

Pozycjonowanie – kiedyś i dziś

SEO- Search Engine Optimization to optymalizacja strony internetowej pod kątem wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.

Kiedyś (i niestety czasem obecnie) firmy zajmujące się pozycjonowaniem gwarantowały rewelacyjne wyniki w postaci wybicia strony na sam szczyt przez umieszczanie jej w jak największej ilości stron z linkami i/lub nadużywaniu słów kluczowych w tekstach. Wyobraź sobie, że na tej stronie każde zdanie zaczyna się frazą „pozycjonowanie stron”. Nie brzmi to naturalnie, a tekst byłby zwyczajnie nieprzydatny dla Ciebie.

Takie działania przynosiły szybkie efekty, przez to były też bardzo tanie. Obecnie może się to skończyć się nawet zupełnym wykluczeniem Twojej strony z wyników wyszukiwania, do czasu poprawienia treści. W polityce dla swoich partnerów, Google wymienia jako niedozwoloną praktykę:

składanie potencjalnym klientom nierealnych obietnic dotyczących wyników, w tym gwarantowanie najwyższych miejsc docelowych w Google.

Co możemy zrobić aby osiągnąć wysoką pozycję w Google?

Google zachęca właścicieli witryn do tworzenia i publikowania wartościowych treści. Wierzymy, że wysoka pozycja w Google może zostać osiągnięta przez:

  • dodanie witryny do Google Search Console- bez tego wyszukiwarka może nawet nie wiedzieć o Twojej stronie,
  • zamieszczenie w witrynach wartościowych treści,
  • analizę potrzeb klientów (i tego co wpisują w wyszukiwarkę szukając strony takiej jak Twoja),
  • analizę reakcji użytkowników na zamieszczane treści- (Czy dzięki temu częściej wchodzą na Twoją stronę? Ile czasu na niej spędzają?),
  • zamieszczenie tych treści na stronach stworzonych zgodnie z najnowszymi wytycznymi i standardami,
  • tworzenie stron w sposób czytelny i przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarek.

To wszystko możemy zrobić dla Ciebie, korzystając ze znajomości tematu i bogatego doświadczenia. Ustalimy ilość artykułów, które zredagujemy i umieścimy na Twojej stronie, a ich tematy będą odpowiadały potrzebom Twoich potencjalnych klientów. Dodatkowo będziemy regularnie raportować Ci postępy w kampanii, zmiany jakich dokonaliśmy… i efekty tych działań! Wysoka pozycja w Google jest w Twoim zasięgu!

Pozycja w Google (SEO) kontra płatne linki AdWords (SEM)

Profesjonalne pozycjonowanie jest procesem pochłaniającym dużo czasu, pracy i wymagającym wiedzy. Bez wątpienia jest to jednak proces opłacalny. W przeciwieństwie do płatnych linków Google AdWords– wartościowa strona będzie wysoko utrzymywała się w wynikach wyszukiwania, pomimo braku miesięcznych opłat za reklamy. Pozycjonowanie jest więc działaniem długofalowym i świetnie uzupełnia się z płatnymi reklamami. 

Właściwie pozycjonowana strona obniża też koszty kampanii- wyższa jakość strony to tańsze reklamy. Dodatkowo, dzięki wyższej pozycji Twojej witryny w wynikach organicznych wyszukiwarek- można często ograniczyć budżet na linki Google AdWords.

Wysoka pozycja w Google to zadanie godne specjalistów. Zacznijmy działać już dziś. Czekamy na Ciebie!